(+48) 884 657 609
W sprawie gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). Termin reklamacji określają przepisy Kodeksu Cywilnego bądź gwarancji producenta. Koszt wysyłki reklamacji ponosi Kupujący. W celu złożenia reklamacji należy:
Po odebraniu przesyłki macie państwo prawo do otwarcia przesyłki i sprawdzenia jej zawartości. Jeśli stwierdzicie państwo iż produkt zakupiony przez was jest inny lub zniszczony możecie sporządzić protokół szkody lub braku. Następnie skontaktuj się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i sporządzenie protokołu (z dokładnym opisem zabezpieczeń, uszkodzeń towaru oraz opakowania - złe spisanie protokołu szkody może spowodować odmowę reklamacji przez firmę kurierską) szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia reklamacji Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Spisanie protokołu szkody z datą inną niż data dostarczenia może spowodować wydłużenie się czasu reklamacji. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską wynosi do 3 miesięcy. Jeśli przesyłka długo do Ciebie nie dociera skontaktuj się z nami.