Szanowni Państwo!

Na rynku istniejemy od 2006 r. przez ten czas zawierzyło nam wielu klientów, którzy często wracają po udanych zakupach.

POSIADAMY BARDZO DUŻO RÓŻNEGO RODZAJU SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO - PROSZĘ OBEJRZEĆ INNE NASZE AUKCJE.

REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA HURTOWE - DLA SZPITALI, OŚRODKÓW ZDROWIA, DOMÓW OPIEKI, HOSPICJÓW - PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 10 SZTUK MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY ORAZ INDYWIDUALNEGO TRANSPORTU. NA SPRZĘT WYSTAWIAMY FAKTURY VAT!!

 

Firma REHIMEDES jest polską firmą, której obszarem działań jest branża rehabilitacyjna i medyczna. Główną ideą firmy jest potrzeba niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym oraz dzieciom z porażeniem mózgowym i ze schorzeniami ruchu, które dzięki rehabilitacji mają szansę uzyskać pełną sprawność fizyczną.

Firma REHIMEDES jest importerem  sprzętu rehabilitacyjnego głównie z zakresu rehabilitacji, jednak w asortymencie proponowanych przez nas produktów znajdziecie Państwo również sprzęt z obszaru innych dziedzin . Poprzez naszą działalność wciąż zdobywamy kolejnych zadowolonych klientów oraz duże doświadczenie, które pozwala nam na dalsze doskonalenie świadczonych usług.

Firma REHIMEDES gwarantuje najwyższą jakość, fachowość, terminowość oraz miłą obsługę. Zapewniamy również szybką realizację zamówień, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, konkurencyjne ceny, dostawę i montaż u klienta.

Firma REHIMEDES pomaga leczyć.

W obecnej erze rozwoju internetu postanowiliśmy wyjść na przeciw państwu oczekiwaniom na szybkie i bezpieczne zakupy internetowe.

Zamówienia można składać poprzez e-mail lub telefonicznie

 

Naszym celem jest zapewnienie państwu maksymalnej satysfakcji z zakupów dlatego kładziemy duży nacisk na szybką i dobrą obsługę klienta.

 

Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach pochodzą bezpośrednio od importera co pozwala zaoferować Państwu towar w najniższych cenach.

 

Wystawiany towar można oczywiście zakupić w ilościach hurtowych po uprzednim kontakcie z naszym zespołem.

FINALIZACJA

 

 

 

Numer konta:

Bank BZWBK

92 1090 2415 0000 0001 0658 8038

Wszelkie dodatkowe dane każdy kupujący otrzymuje w mailu od Allegro: "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz".

Prosimy o przeczytanie całej wiadomości od Allegro.

 

 

Dane do wysyłki przedmiotu:

Standardowo wysyłamy towar na dane podane w Allegro. Prosimy o nie podawanie tego adresu w e-mailu!!! O kontakt prosimy tylko kupujących, którzy zmieniają adres do wysyłki. E-mail ze zmienionym adresem należy wysłać w ciągu 20 min. od zalicytowania. Ważne: adres do wysyłki musi przyjść z maila podanego w Allegro oraz koniecznie musi być podany nr telefonu

 

Pobranie:

W przypadku wyboru zapłaty przy odbiorze, prosimy o informacje w e-mailu w treści wpisując "pobranie" oraz swoją nazwę użytkownika z Allegro.

 

WYSYŁKA I KOSZT

 

 

 

Wysyłka:

Zakupiony przedmiot możemy wysłać za pobraniem lub po wpłacie na konto.

 

Koszt przesyłki:

Podane są na każdej aukcji.

Dane do przelewu będą załączone do wiadomości od Allegro potwierdzającej zakup.W przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o niezwłoczne powiadomienie o wyborze tej formy rozliczenia. Koniecznie proszę wypełnić formularz opcji dostawy.

Przesyłki nadajemy zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin (1-2 dni robocze) po zanotowaniu wpłaty lub po otrzymaniu informacji o wysyłce za pobraniem.

Jest możliwość odbioru osobistego - po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub e-mailowym.

 

 

REKLAMACJE

 

Uwaga zanim wystawisz komentarz zgłoś reklamację!

 

W sprawie gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). Termin reklamacji określają przepisy Kodeksu Cywilnego bądź gwarancji producenta. Koszt wysyłki reklamacji ponosi Kupujący. W celu złożenia reklamacji należy:

 

- zawiadomić sprzedającego e-mailem o zamiarze złożenia reklamacji

 

 

- wysłać towar na adres siedziby sprzedającego wraz z paragonem lub kopią fvat

 

REKLAMACJE NA USŁUGI FIRMY KURIERSKIEJ

 

 

 

Po odebraniu przesyłki macie państwo prawo do otwarcia przesyłki i sprawdzenia jej zawartości.

Jeśli stwierdzicie państwo iż produkt zakupiony przez was jest inny lub zniszczony możecie sporządzić protokół szkody lub braku.

Następnie skontaktuj się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i sporządzenie protokołu (z dokładnym opisem zabiezpieczeń, uszkodzeń towaru oraz opakowania - złe spisanie protokołu szkody może spowodować odmowę reklamacji przez firmę kurierską) szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia reklamacji Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Spisanie protokołu szkody z datą inną niż data dostarczenia może spowodować wydłużenie się czasu reklamacji.

Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską wynosi do 3 miesięcy.

Jeśli przesyłka długo do Ciebie nie dociera skontaktuj się z nami.

 

 

 

Wyślij wiadomosć